Procés de selecció per a la provisió d'una plaça de netejador/a a l'Ajuntament de Monistrol de Calders en règim de personal laboral interí
Dilluns, 19 d’octubre de 2020
L’objecte del present procés de selecció és la contractació per part de l’Ajuntament de Monistrol de Calders d’un/a netejador/a, amb un contracte laboral en règim de personal laboral interí, amb una jornada de 37,50 hores setmanals, de dilluns a divendres, que s’iniciarà el mes de desembre de 2020.Les sol·licituds per prendre part en el procés de selecció s’han de presentar al Registre General de l’Ajuntament de Monistrol de Calders, dins el termini que va del dia 19 d’octubre de 2020, fins a les 13:00 hores del dia 20 de novembre de 2020.
Les sol·licituds aniran acompanyades de la següent documentació:
- Currículum de l’aspirant
- Fotocòpia del DNI
- Certificat d’Escolarització.
- Fotocòpia dels justificants acreditatius dels mèrits que al·leguin per la seva valoració en la fase de concurs. El tribunal qualificador no podrà tenir en compte altres mèrits que els que es presentin i justifiquin en aquest tràmit. Caldrà aportar contractes de treball, nòmines o nomenaments, i informe de “vida laboral”, actualitzat, expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social i/o certificats de serveis prestats en cas de tenir experiències en l’Administració pública.
- Adaptacions necessàries que es creguin adients per realitzar les proves en el supòsit de persones disminuïdes.
- En el seu cas, acreditació dels coneixements de català que es demanen, o algun dels certificats expedits per l’òrgan corresponent.
- Certificat negatiu de delictes sexuals.
- Designació d’una adreça de correu electrònic on es puguin realitzar les comunicacions i notificacions.